Zondagschool

Elke zondagmorgen na de kerkdienst is er zondagsschool. Je mag ook gerust een keer komen kijken hoe het er aan toe gaat. We gaan om ongeveer 12:00 uur weer naar huis. Met elkaar zingen we psalmen, we luisteren naar een vertelling uit de Bijbel. De jongere kinderen gaan na de vertelling een kleur of knutsel opdracht maken wat betrekking heeft op de vertelling. En met de oudste kinderen gaan we de verwerking maken uit het verwerkingsboekje. Is er nog tijd over dan gaan we voorlezen of we gaan zingen met elkaar. Vind je het wel wat? We zien uit naar je komst. O ja, is er Avondmaal in de kerk, dan is er geen zondagsschool.

Ouders kunnen hun kind(eren) aanmelden of meer informatie verkrijgen via onderstaand contactpersoon.

Ouderling
M.P. Tanis, Wittestraat 14, 3253 XM Ouddorp
tel.nr. 0187-664966
Email: mtanis110@msn.com (voorzitter zondagschool)