Zendingscommissie Zendingscommissie

In de afgelopen periode zijn we bezig geweest om vorm te geven aan een zendingscommissie voor onze gemeente.  De doelen van deze commissie zijn vooral om de bekendheid van de GZB uit te breiden
Cees Grinwis is de voorzitter van deze commissie. Verder zitten in de commissie Piet Egas, Corma van Huizen en Hannie Tanis.
We zullen in de komende tijd gaan kijken wat we voor activiteiten kunnen doen om geld te verzamelen en de bekendheid van de GZB uit te breiden.
Ook uw ideeën zijn hartelijk welkom!

Happen en Trappen Happen en Trappen

HAPPEN EN TRAPPEN
U heeft er vast wel eens van gehoord: “Happen en Trappen”. Het gaat om eten en fietsen. U start op een punt en gaat een en stukje trappen en u komt bij het volgende punt. Hier begint de tocht met een heerlijk kopje koffie of thee met gebak. Daarna vervolgd u uw route en dan komt u bij het voorgerecht, daarna hoofdgerecht en op het eind het nagerecht. Zo hapt en trapt u uw diner bij elkaar.
De zendingscommissie heeft een Hap- en Trap route voor u en jullie in elkaar gezet.
We beginnen bij de Dorpskerk Weststraat 2 3253 AR Ouddorp. En het eindpunt is ook weer bij de Dorpskerk.
De route is ongeveer 29 km. In verband met de catering is inschrijven gewenst.
Voor de kinderen zijn er onderweg opdrachten te maken.

Wanneer: Zaterdag 1 juni 2024

Vertrek: tussen 10.00 en 11.30 uur Dorpskerk Weststraat 2 3253 AR Ouddorp

Deelname: Kinderen t/m 5 jaar gratis
                  Kinderen van 6 t/m 12 jaar € 10,-
                  Volwassenen € 20,-

Graag aanmelden (i.v.m. de catering) voor woensdag 29 mei via email: hannievanutrecht@outlook.com of berichtje (06 12670468).
Deelnemers die met de auto komen kunnen hun auto parkeren bij Parkeerplaats ‘De Goudsmiene’ of de parkeerplaats ´Dorpstienden’. (Volg bordjes: P centrum 1-2-3)

Inschrijving presentatie/goede doelen markt Inschrijving presentatie/goede doelen markt
Ouddorp 18 januari 2024

Betreft: Inschrijven presentatie/goede doelenmarkt 2024

Als zendingscommissie GZB Ouddorp is ons voornemen om op Open Monumentendag
D.V. zaterdag 14 september 2024 een presentatie/goede doelenmarkt te organiseren.

U kan/mag uw vereniging/organisatie of stichting deze dag presenteren, promoten of eventueel goederen te koop aanbieden. (Uitzondering eet en drinkwaren of alcoholische dranken)
De markt zal zijn van  9.30 tot 15.30 uur.
Rond de Dorpskerk Weststraat 2 Ouddorp.

Inschrijven kan via: presentatiemarkt2024@solcon.nl  tot en met zaterdag 10 augustus 2024

Er wordt een bijdrage van € 27,50 euro gevraagd  voor de kraam die tot uw beschikking zal staan.

We zien uit naar uw komst.

Hartelijke groet,
C. (Cees) Grinwis
Preekhillaan 12
3253 VJ Ouddorp.