Kerkenraad Kerkenraad

De volgende personen nemen zitting in de kerkenraad:

Ouderlingen:
C. Grinwis
P. Egas
J.A. Struik (ouderling-kerkrentmeester)
M.P. Tanis (ouderling-kerkrentmeester)

Diakenen:
Chr. van Huizen (scriba)
C.H. Duifhuizen
C. Nagtegaal

Naast bovengenoemde ouderling-kerkrentmeesters maakt onderstaand persoon ook
deel uit van het college van kerkrentmeesters:

L.K. Roelse (secretaris kerkrentmeesters)
T. Grinwis

Voor verdere contactgegevens zie contact

Wijkindeling ouderlingen:

Wijk C. Grinwis:
Alexanderpark; Alexanderstraat; Beatrixweg; Bernhardweg; de Duinen; Emmaweg; Geleedststraat; Groenedijk; Hermansweg; Het Bosje; Het Oude Nieuwland; Hoge Pad; Ireneweg; Jonkerstee; Julianaweg; Klepperduindreef; Klepperweg; Klingendaal; Koolweg; Langedijk; Margrietweg; Marijkeweg; Noorderduin; Noordweg; Oosterweg; Oude Nieuwlandseweg; Pinusoord; Poldersbos; Prins Hendrikweg; Strandweg; Vliedberglaan; Vrijheidsweg; West Nieuwlandseweg; Westduinweg; Westeinde; Westerweg; Westvoorn; Wilhelminaweg en Zuidhoek.

Wijk P. Egas:
Achterweg; Blomweg; Bokweg; Boompjes; Bosweg; Broekweg; De Eco Punt; De Kruse; De Punt; Dijkstelweg; Dirkdoensweg; Dolphijn; Doornweg; Dorpstienden; Dorpsweg; Duinkerkerweg; Eikenhof; Elzenhof; G.C. Schellingerweg; Havenweg; Hazersweg; Hoenderdijk; Hofdijksweg; Kabbelaarsbank; Kelderweg; Klarebeekweg; Klinkerweg; Kommersweg; Middelplaat; Molenblok; Molenweg; Noordzeepark-Doggersbank; Ossenhoek; Ouddorpse Haven; Oudelandseweg; Parklaan; Port Zélande; Raadhuisstraat; Scheerhoek; Smalle Einde; Spaanseweg; Stationsweg; Stelleweg; Stoofweg; Vijverhof; Vijverweg; Vissersstraat; Waterweg; Weststraat; Wittestraat en Zuidweg.

Wijk J.A. Struik:
Achter ’t Hof; Bieningen; Blauwesteen; Braamstove; Bredeweg; Cichoreilaan; De Gracht; De Kille; Diependorst; Duffelweg; Heijburg; Hoofdlandseweg; Kerkhoek; Maerenseweg; Meekrapweg; Molentienden; Oudenhil; Preekhillaan; Pretoriuslaan; Rustburg; Schansweg; Spreeuwenstein; Springert; Steenkreek; Steenweg; Stenenbaak; ’t Koejepad; 't Voorste Blokkie; Van Kerkwijkhof; Vogelmeet; Volgerblok; Vuurbaak; Zeebrekersweg, Zouthoek, alsmede de postcode gebieden buiten Ouddorp.